tirsdag 12. april 2011

Theo

I dag fyller Theo 1 år, gratulerer så masse med dagen!
                                                 Det hender at du blir lei

                                                 fordi jeg er så liten
                                                 jeg setter merker alle steder
                                                 og gjør deg ganske sliten.

                                                 Men hver dag blir jeg større
                                                 ja, en dag blir jeg stor
                                                 og alle mine avtrykk
                                                 blir bare svake spor.

                                                 Her er mitt lille avtrykk
                                                 så du kan huske og forstå
                                                







                                                


                                                 hvor søte hender jeg hadde
                                                 den gangen de var små.












2 kommentarer:

Ruth sa...

Så koselig hilsen. Gratulere med 1 års dagen til første barnebarnet til dere også. Vi skulle nok vært litt nermere. og gått på besøk.Ha en fin dag. Klem Ruth.

Cecilie sa...

Å så koslig og diktet var kjempe fint. E berre en ting å seie: HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!